Pål Rønningen Skrevet 2. mai 2020 Del Skrevet 2. mai 2020 Hei, nå trenger jeg litt hjelp igjen. Har abonnert på Navigraph's full pakke, Simbrief og Simlink. Før jeg begynte å lage nye ruter så ville jeg teste dette på PMDG Tutorial 1 for å se hvordan det funket. Har også en Navigraph app på et Android brett for å følge ruten. Simlink starter sammen med FSX og pålogging på Navigraph. PMDG738 står på rwy og er klar. Så kommer feilmeldingen på brettet. 'cannot detect running simulator'. Har sjekket Navigraph og div. forum uten å bli noe klokere. Er det noen her som har et godt tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 3. mai 2020 Premium Medlem Del Skrevet 3. mai 2020 Jeg tror dette vil hjelpe: Avinstaller Simlink, restart Installer Simlink, restart Start FSX Sjekk også denne: https://forum.navigraph.com/viewtopic.php?f=90&t=5193 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Rønningen Skrevet 4. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2020 Så enkelt var det nok ikke dessverre. I følge Navigraph så måtte jeg installere en nyere versjon av SimLink så nå er det ok. I tilfelle noen andre får et lignende problem så viste den gamle versjonen ikke feltet 'Broadcast flight data' i statusfeltet. I den nye så er det der og må være krysset av. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 18. juli 2020 Premium Medlem Del Skrevet 18. juli 2020 NY FMS data Manager så last ned den så du blir oppdaterthttps://navigraph.com/account/downloads/fmsdm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Rønningen Skrevet 18. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2020 Mange takk Robert🙂 Det er godt å vite at det er noen som passer på oss amatører. Ha en fortsatt riktig fin sommer (in the sky) 😎 Mvh Pål Rønningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.