Skrifefeil Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Jeg planlegger å bygge ny PC: CPU i9-9900K, RAM 32 GB , SSD M.2 1 TB. Kan jeg beholde mitt gamle skjermkort: GeForce GTX 1070 8GB Dual OC eller MÅ jeg kjøpe nytt (f.eks RTX 2080 Super)? Noen som har meninger om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 2. mai 2020 Premium Medlem Del Skrevet 2. mai 2020 Vent og se sier jeg med skjermkort Virker som mange velger 2070 og sparer en del pesetas på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 6. mai 2020 Premium Medlem Del Skrevet 6. mai 2020 Og til høsten ventes 3080-kort. Slikt generasjonsskifte pleier å påvirke prisene på forrige generasjon kort betydelig. Kanskje 2080 da kommer innenfor mitt budsjett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 Du kan fint beholde skjermkortet. På nettet finner du oversiktstabeller over ytelsen på de ulike kortene. Deretter kan du sammenligne priser også og se om det er verdt pengene å oppgradere skjermkortet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.