Jan Tore Pettersen Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 På impuls kjøpte jeg en Hawker Hurricane mk1 "Battle of Britain" fra Just Flight.Har gode erfaringer med Hurri'er fra War Thunder,det er en maskin jeg liker å fly,så for 150 kr.kunne jeg få en slik i P3D.Modellen er fin å se på,funksjoner og animasjoner er gode,og lyden av Merlin-motoren er helt topp.Flight dynamics og realisme er imidlertid alt for "snille".Typisk Just Flight.Har gått i denne fella noen ganger nå.Modellen er så enkel å håndtere at jeg paradoksalt nok krasjer fordi jeg "glemmer" at jeg flyr og begynner å konsentrere meg om helt andre ting,hehe.Men pen maskin er det.Her er noen bilder: 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Hurricanen er jo en ganske lettfløyet madkin da, så det er vel fort gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 21. september 2019 Forfatter Del Skrevet 21. september 2019 Joda,trimmer man den rett,så flyr den av seg selv,hehe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.