Halvdan Hellenes Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Jeg flyr stort bare FS Labs' A320 i P3D nå for tiden og klarer med derfor bra med en Logitech joystick. Iom. at jeg også skal flytte snart nødvendiggjorde en gjennom av alt av skap, garderober etc. etter FS-ting jeg ikke bruker lengre eller trenger ift. Airbus'en (jada, vet at pedalene kan komplettere den simuleringen opp enda et hakk 😀 ). Det viste seg å være litt av hvert både av utstyr med noe variabelt årgang på dette. Har ikke sjekket noe opp mot bruktpriser ellers nå, men håper og tror jeg allikevel ligger ganske lavt her. Hovedmålet nå er å "bli kvitt" det. Har heller ikke koblet alt dette nå opp mot simulator og sjekket detaljer omkring funksjonalitet. Men mua. de to jagerfly joystick/throttle'ne som jeg aldri har prøvd (fulgte med noe annet kjøp) og Elite King Air Throttle-kvadranten som jeg heller aldri har brukt etter jeg kjøpte den ny, har alt pr. hukommelse fungert normal når det har gått til lagring. Porto kommer i tillegg, og håper Posten Norge med det av utstyr som ikke har noe medfølgende originalemballasje allikevel har løsninger som gjør at det kommer seg trygt fram 😀 Oversiktsbilde: Elite Desktop King Air Throttle Quadrant. Kostet noen tusen kr. å få inn til Norge i sin tid og den selges fortsatt. Aldri brukt. Kr. 400,- eller høystbydende: Saitek Siderorspedaler. Eske å pakke den i i følger med. Kr. 200,- Enda ett sett med Saitek Siderorspedaler. Kr. 200,- CH Flightsim Yoke (med grå hendler). Kr. 150,- Ch Flightsim Yoke (med Mixture og Prop rpm røde). Kr. 150,- Thrustmaster Flight Hotas X Joystick. Kr. 100,- Logiteck Freedom 2.4 trådløs Joystick. Kr. 200,- Saitek X-45 Joystick/Throttle. Tilkoblingen til denne er både en USB-ledning, men også en annen større "dings" som skal inn i PC'n. Jeg mistenker at denne ikke er den yngste på bordet og den gis derfor bort gratis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Elverum Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Jeg kjøper gjerne king air throttelen til 400 + porto. Kan vippse. Mvh Arild 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 30. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2019 Så bra, takk til kjøperne hittil! 😀 Skal sende PM, men må bare slette (mye) gammel post siden jeg fortsatt får beskjed om at det er over 400% for mye i innboksen 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 30. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2019 Glemte å skrive at bor evt. noen interesserte i nærheten av Larvik, så er det bare bare å svippe innom og porto'n er spart. 😀 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikB Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Jeg tar gjerne Ch Flightsim Yoke (med Mixture og Prop rpm røde)! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 4. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2019 Takk for handelen de som kjøpte 🙂 Dette var som skrev ting jeg trenger å bli kvitt, så med fortsatt noe hardware igjen (og det nærmer seg innflyttingsdag her) har jeg bestemt meg for å gi bort resten og at kjøper dermed bare betaler porto'n 🙂 Lager en ny tråd om dette siden jeg ikke får til å redigere/fjerne ting som allrede er solgt osv. i denne tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle T. Fosse Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Har du fått solgt Saitek X45 og pedalene enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 5. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2019 Hei Vetle. Det begynner å tømmes her, men ett sett Saitek pedaler og den litt årskomne X45'ern står fortsatt på kjøkkenøya. Så iht. den nye annonsen jeg la ut etter denne får du nå begge disse gratis (du betaler porto'n). Bare gi meg adressen din her eller på PM, så skal jeg prøve å få de avgårde ila. dagen 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 5. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2019 Har pakket og gjort klar begge forsendelsene til deg Vetle (ble Norgespakken x 2 da siderorspedalene tok så stor plass). Så veldig fint om jeg kunne fått adressen din så fort du ser dette, så skal jeg få dem av gårde ila. dagen 🙂 Morgendagen blir veldig travel her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 5. juni 2019 Premium Medlem Del Skrevet 5. juni 2019 Si fra når du er kvitt alt så merker jeg annonsen (SOLGT) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 7. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2019 Etter litt fram og tilbake er det pr. nå disse 2 som er igjen til den som vil ha de/den: Saitek X-45 Joystick/Throttle: Logiteck Freedom 2.4 trådløs Joystick: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprokket Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 x45 fortsatt tilgjengelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 21. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2019 Nei, nå er alt solgt/gitt bort Sprokket. Og Robert du kan nå markere annonsene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 21. juni 2019 Premium Medlem Del Skrevet 21. juni 2019 Fikset (SOLGT på de ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.