Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kveld folkens!

Har kjøpt ny pc og skjerm omsider, den gamle varte i 10 år....Har hatt mange hyggelige, spennende og morsomme timer med fsx!

Men nå var det på tide med en oppgradering til p3d v4. Sålangt storfornøyd, kommet godt i gang synes jeg.

På bilde bruker jeg Rex og Pta, FtxN, og fly fra Alabeo. Tips mottas med takk...

Cptseiersten

Skjermbilde (118).jpg

• Like 1
Skrevet

Fin stemning og klipping. Pirkete som jeg er, ville jeg redigert bort tekst nederst venstre og øverst høyre, men det er jo ikke alle som har verktøy til slikt. All rød teksting kan slås av i simulator menyene, du må bare bla deg gjennom alt under settings, så finner du det nok.

• Thanks 1
Skrevet

Ja da slipper du jo programvaren til å klippe. Gikk selv nylig fra 24 tommer til 28 tommer (4K) på PC skriverbordet, og er en happy camper 😊 Er ellers den dag i dag forsiktig med tilleggsprogrammer da jeg syns P3D i seg selv er litt av et løft i forhold til FSX, men jeg har tatt det voldsomme skritt å igjen bruke ActiveSky.

• Like 2

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...