Hans R Arntzen Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Da dette produktet lå ute på simmarket for kun 5.20 EUR måtte jeg bare teste. Det hele anbefales på det sterkeste. Simmen fikk en helt ny look. Jeg har brukt PTA tidligere, testet Tomato, men dette ga best resultat etter min mening. Det er kanskje en tanke "gult" i nord på vinterstid, men dette kan sikkert justeres. Finner vel ut av det etter hvert ************************************* OSL - BOO | SAS LN-TUD | B737-705 - Boarding. Det snør litt på OSL så det blir nok de-ice. Ankommet de-ice plattform. Det er ikke så mye snø igjen i lufta, men sikkert litt igjen på vinger og flykropp... Hele flyet må sjekkes for is. Klatrer opp mot FL 360. Beregnet flytid på 1 t og 20 min. Jeg elsker horisonten Aerosky gir. Klar for landing i BOO. Som dere ser så er det litt "gulaktig" der oppe i nord. Har nok noe med solsetting å innstillinger å gjøre. Kan sikkert fikses på en måte. Takk for turen! 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 14. desember 2018 Premium Medlem Del Skrevet 14. desember 2018 Link til artikkelhttps://secure.simmarket.com/aerosky-production-realshade-p3d4-4.4.phtml 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Har vært veldig gult i sør den siste tiden (lav sol) ... og seff er det mer gult i nord, så jeg tror ikke det er galt. Sett det selv da jeg var i marinen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.