Jan R. Storelvmo Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 IXEG Boeing 737-300 til X-plane....og tester ut single engine taxi på ENDU. Meget fornøyd! Til slutt et lite bonus bilde. Leker meg litt vel mye rundt ENTC med C-172, og flapsen flyr rett av. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 23. november 2018 Premium Medlem Del Skrevet 23. november 2018 Hehe da må du ha tatt i litt vil jeg tro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 23. november 2018 Forfatter Del Skrevet 23. november 2018 Hehe, ja måtte jo sjekke hva som skjedde om jeg tok litt overspeed på flaps Resultatet ser du over, den fløy regelrett av til slutt. Greit å kunne teste ut sånt i en simulator 🤪 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 23. november 2018 Premium Medlem Del Skrevet 23. november 2018 Hvordan reagerte flyet med "halv" flaps? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 23. november 2018 Forfatter Del Skrevet 23. november 2018 Ikke helt optimalt. Fikk den dog inn igjen og fikk landet uten flaps. Noe wingdrop på den skadde siden, men kom meg ned 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aleksander Rian Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Må si Xplane ser utrolig bra ut! tror kanskje jeg må prøve det ut 😀 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 23. november 2018 Forfatter Del Skrevet 23. november 2018 XP anbefales ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.