Hans R Arntzen Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Da er endelig den mye etterlengtede A320/321 og GSX2 installert. Veldig bra. Eneste minus med GSX er baggage loader som kjører vilt rundt i ring. Noen som plages med det samme problemet? 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Hvor kan jeg finne ekstra livery til denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans R Arntzen Skrevet 13. september 2018 Forfatter Del Skrevet 13. september 2018 1 time siden, Jan Nergaard skrev: Hvor kan jeg finne ekstra livery til denne? På aerosoft sine egne sider ligger de fleste, samt på avsim finner du et bra utvalg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Ok, takk 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 35 minutter siden, Hans R Arntzen skrev: På aerosoft sine egne sider ligger de fleste, samt på avsim finner du et bra utvalg ...mulig jeg har vært å søket på feil sted. På Aerosoft sine sider fant jeg kun 23 stk som var beregnet til den nye A320/321 serien. Ingen av de var av noe særlig interesse. På avsim sine arkiver var det fant jeg bare 14 stk. Hva brukte du som søke kriterier i avsim sine arkiver? Samt på aerosoft sine sider? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans R Arntzen Skrevet 13. september 2018 Forfatter Del Skrevet 13. september 2018 De paintene som jeg har bilde av her er alle fra aerosoft sin server. Novair painten er egentlig laget til FSX versjonen, men de fungerer alle utmerket på siste utgivelse i P3D. Det eneste du må gjøre er å endre en text fil som ligger i selve texture mappen til hver enkelt paint. Denne må endres til den nye versjonen. Jeg er ikke på pc før om noen dager, så husker ikke helt nøyaktig hva den filen heter eller gjør, men det er i vertfall noe med texture fallback. Om du googler det vil du finne oppskrift på engelsk, om ikke noen andre her inne er bedre enn meg til å forklare Her har jeg hentet samtlige av mine; http://forum.aerosoft.com/index.php?/files/category/44-airbus-a320a321-liveries/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Ok, takk 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 15. september 2018 Premium Medlem Del Skrevet 15. september 2018 Flotte bilder Hans (som vanlig)! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.