Geir Teigo Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 fant et par eksemplarer i en hylle. Gis bort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemeek Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Du kan sende ett eksempel til meg hvis du har fortsatt... adressen er: Ole Johan Meek Kvernesveien 1121 6531 Averøy Du kan sende meg en sms på: 90112083 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 23. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2018 hei Ole Har glemt deg litt bort, men skal sende avgårde ila uka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 25. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2018 De Luxe edition. Er det det samme? @olemeek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Nei, mener FSX Gold virkelig er gull og dermed det beste God inneholder det samme som i Deluxe Varienten, men i tillegg også Acceleration Expansion Packt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 25. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2018 aha... det er iallefall denne jeg har to stk. av. Beklager feiltagelsen @olemeek Du får si fra om det er aktuelt eller ikke. Har lagt den i jakka så jeg evt. får postet den i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemeek Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Har deluxe edition, men det er skade på en av platene, så den er ubrukelig.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemeek Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Det har vært crash i pc'n x antall ganger jeg instalere på nytt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemeek Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Det har vært crash i pc'n x antall ganger jeg instalere på nytt... Hvis du har den fortsatt er det bare å sende i oppkrav så frakta blir betalt av meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 26. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2018 Jeg putter den i posten så kan du vippse porto? Oppkrav blir litt voldsomt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemeek Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Har ikke satt meg inn i vipps enda men det går vel bra.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemeek Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Er ikke helt sikker på hvordan man bruker vipps.... hvis du oppgir kontonummer så kan jeg overfør med nettbank.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.