Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. november 2017 Premium Medlem Skrevet 16. november 2017 Flight Replicas sagnomsuste BF-109K var et eventyr da den ble utgitt til FSX. Skikkelige warbirds var mangelvare, så denne modellen ble tatt i mot med åpne armer og seriøs nysgjerrighet. Hos meg ble den straks en av de mest brukte, sammen med A2A Mustang og Spitfire, og Classic Hangars FW-190. Seinere begynte P3D å ta over som plattform, og gjennom alle oppgraderingene var det mange warbirds som ikke lenger var kompatible. Stor var derfor overraskelsen da Messerschmitt`n ble lirket og lurt inn i P3D4.1, og alt fungerte knirkefritt. Ja den flyr faktisk bedre enn noen sinne, og etter å ha fiklet på plass noen nye lydfiler, ble denne modellen riktig så underholdende 8) Så var det snart helg igjen ;D Siter
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 18. november 2017 Premium Medlem Skrevet 18. november 2017 Really really nice bildeserie! Ja det er helg, og jeg sitter å venter på min nye investering, en Inno GTX 1080 TI gaming OC. Min GTX 1070 gikk i kne etter at jeg fikk tak i ny skjerm på 3440x1440p. P3D flyter ikke særlig bra med det kortet. Så jeg bestemte meg for å selge og kjøpe 1080 TI istedet. Jeg håper det kommer til å smake til jul! ;D Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.