Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

Ja himmel og hav,  beste bildeserien æ har sett fra den karen !  Imponerende detaljer i både landskap og scenery,  og en fin reisemaskin du har valgt til denne turen.  Har du oppgradert PCen mye i det siste,  kan ikke huske å ha sett så sylskarpe bilder tidligere.....?  Veldig bra Robert,  utrolig hvor langt simuleringen er kommet siden vi hærjet i MP for noen år siden  ;D

• Premium Medlem
Skrevet

Har ikke gjort noe spesielt med pc i den senere tid kanskje auan dine som har fått briller  :D :D

Spec i profilen under  ;)

Ja Kjempe turmaskin TBM 850 cruiser høyt og fort ...rene minibussen

Ja savner MP tidene ..bør få dratt i gang noe nå som FsCloud kan brukes til MP plattform den taakler jo det meste  så da kan  jo folket kunne henge seg med

bare å huske å skru av trafikk i simmen så en slipper Ai trafikken det kan bli litt forvirrende ..

Voice kan tas på f.eks messanger, skype, teamspeak etc.  fortrekker skype jeg da,

robo_no for de som lurer på mitt nic der... bare å kalle opp er som regel på  ;)

• Premium Medlem
Skrevet

hvem sin TBM850 er det du flyr Robert (Just Flight, Carenado eller Wilco’s), og er den noe bra? Jeg digger TBM 850, men jeg har vært litt skeptisk på kjøp av den, men... Skulle helst hatt noe annet enn Carenado kanskje?!

Kan du anbefale den du flyr her?!

Nydelig bildeserie though!  ;D :)

• Premium Medlem
Skrevet

Det er Carenado sin den er helt ok hos meg

har hatt den i p3d tidligere og ikke hatt problemer med den

Handler du og vil handle  gns 750((flight1) og  så bare hyl ut så har jeg ferdig oppsett for den her  ;)

• Premium Medlem
Skrevet

Det er Carenado sin den er helt ok hos meg

har hatt den i p3d tidligere og ikke hatt problemer med den

Handler du og vil handle  gns 750((flight1) og  så bare hyl ut så har jeg ferdig oppsett for den her  ;)

Ok. Glimrende. Jeg prøvde en freeware tbm850 før i tiden for p3dv2, men det var no good! Siden har det blitt noen businessjeter. Må ikke ha for mange fly tenker jeg, for da blir man ikke god til å fly noen av dem!  ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...