Kjell Andreas Norheim Skrevet 6. september 2017 Skrevet 6. september 2017 Trenger litt bistand her. Skal gjøre noen endringer i en cfg fil i forbindekse med at jeg har lastet ned et nytt livery til et fly. Problemet er bare at jeg ikke får lagret endringene jeg gjør. Får en melding om at jeg ikke har tilgang til det, og må være administrator for å gjøre dem. Saken er at jeg er eneste adm. på PC'en. Hva er problemet? Kjører Windows 10 og FSX. Siter
Rune Gustafson Skrevet 6. september 2017 Skrevet 6. september 2017 Regner med at du finner løsningen her;http://winaero.com/blog/how-to-turn-off-and-disable-uac-in-windows-10/ RuneG Siter
Kjell Andreas Norheim Skrevet 6. september 2017 Forfatter Skrevet 6. september 2017 Får fortsatt meldingen "Ingen tilgang" etter at jeg gjorde endringen som beskrevet her. Siter
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 6. september 2017 Premium Medlem Skrevet 6. september 2017 Får fortsatt meldingen "Ingen tilgang" etter at jeg gjorde endringen som beskrevet her. Antakelig fordi det ikke har noe med UAC å gjøre. Regner med du bare merka fila, høyreklikka og valgte åpne i feks Notepad e.l.?? Det går ikke, skal du redigere fila, må feks Notepad (eller et annet egnet program) først kjøres som administrator, så kan du åpne cfg fila og få lagret den med ev endringer. Siter
Kjell Andreas Norheim Skrevet 8. september 2017 Forfatter Skrevet 8. september 2017 Fikk lagret det på et vis til slutt. Bare det at jeg ikke får åpnet flyet i FS selv om alt ser ut til å stemme. Får bare plundre videre når jeg har tid...🙂 Siter
Bjørn Helge Småvollan Skrevet 8. september 2017 Skrevet 8. september 2017 Har du installert fs i din c:/programfiler? I så fall er det mye mulig noe av problemet ditt I tillegg kan du høyreklikke på fila. Egenskaper og sjekk at den ikke er skrivebeskyttet. Siter
Kjell Andreas Norheim Skrevet 9. september 2017 Forfatter Skrevet 9. september 2017 Jeg droppa dette liveriet og lasta ned et annet av samme selskap. (Aerosoft Tomas Cook a321). Installerte uten problem. Takk for innspill Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.