Are Lund Hansen Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Heisann. Legger ut tre Goflight moduler for salg. Modulene er brukt, men er helt feilfrie med unntak av ytterste høyre rotary switch på GF-RP48. Den er litt "hardere" å vri en resten. GF-MCP Autopilot Goflight RP 48, 8 knapper med lys over, og 4 rotary switcher. GF-LGTII Landing gir, trim og flaps Controller. Pris Autopilot kr. 1800,- eks frakt GF-LGTII kr. 1000,- eks frakt GF-RP48 kr. 700,- eks frakt Eventuelt kom med et fornuftig bud. Får av en eller annen grunn ikke til å legge inn bilder her, men gi meg et hint, så sender jeg bilder på mail. Om det er interesse så har jeg også en 1:1 skala autopilot til Dash8-300 /200 /100 Den er laget av Ruscool Electronics, og er komplett med bakgrunnsbelysning og alle funksjoner virker. Har fått med software, men har aldri fått testet skikkelig ut da den kun er satt opp mot Majestic sin Dash8-300 for FSX. Trenger også fullversjon av FSUIPC for å kommunisere med simmen. Pris for denne er kr. 2500,- pluss frakt. Nypris var kr. 3500,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Otto Krogsen Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 GF LGT II GF-RP48 Auto pilot Vet ikke helt om disse illustrerer rett, men google mener det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are Lund Hansen Skrevet 4. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2017 Der er de ja. Tusen takk:-) Kan godt være at jeg har overpriset dette? Tok bare et raskt søk for å finne ca priser. Om noen ser nytte i en eller flere av modulene er det egentlig kanskje best å bare gi et bud. Selges skal de, om de så nesten må gis bort. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are Lund Hansen Skrevet 6. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2017 Da er Autopilot og RP48 solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Lykke til med nye kjøp. Studieturer til Gravdal kan bli kostbare Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.