Eivin Stensø Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Så har jeg altså klart det. Tømt kaffe i Ch-throttle quadranten min som jeg bruker til alt mulig. Er det noen som har en til salgs så må de bare skrike ut. mvh Eivin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 28. februar 2017 Premium Medlem Del Skrevet 28. februar 2017 Bruker ikke du bare tomgang og full gass det kab du gjøre med F1 og F4 : hehe Kaffe er ikke for quadrant så vidt meg bekjent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Otto Krogsen Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Her er et rimelig mye bedre opplegg til en rimelig penge. Han har solgt til flere og er seriøs: http://simhq.com/forum/ubbthreads.php/topics/4140503/4/selling-engine-control-unit-and-mechanization-rud-4x4 150$ 75$ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 28. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2017 Bruker ikke du bare tomgang og full gass det kab du gjøre med F1 og F4 : hehe Kaffe er ikke for quadrant så vidt meg bekjent Nei den har begynt å fuske etter å ha fått kaffe i seg. Aksene har begynt å blande seg. Når jeg er borti en akse påvirker det de andre også. Plutselig kutter motorene midt i flighten. Ergelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 28. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2017 Her er et rimelig mye bedre opplegg til en rimelig penge. Han har solgt til flere og er seriøs: http://simhq.com/forum/ubbthreads.php/topics/4140503/4/selling-engine-control-unit-and-mechanization-rud-4x4 150$ 75$ Takk for tips. Skal vurderes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 4. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2017 Av og til smiler lykken. I et desperat forsøk klarte jeg å fikse Ch-throttlen ved å gå over loddepunktene til potmeterne. Den tåler mao kaffe og jeg er ikke lenger på markedet etter en ny brukt. God helg alle sammen fra lykkelig vpilot 8) Nå skal det sannelig flyes både fort og høyt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.