kakemann Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Hei, noen som vet om hvor jeg finner flight deck sound effects panel til fsx? og noen som kan hjelpe meg installere dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 27. februar 2017 Premium Medlem Del Skrevet 27. februar 2017 Ikke sikkert den funker 100% med FSX, da denne visstnok er laget for fs2004. Men les denne linken og følg bruksanvisningen, så kanskje det skulle ordne seg. Hvis ikke, så kauk ut! http://www.flightsim.com/vbfs/showthread.php?223371-flight-deck-sound-effect-please Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kakemann Skrevet 27. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2017 Takk for svar og forsøk på hjelp, det setter jeg pris på. Forsøkte gå inn i linken det der ble lenket til i forumet. Det viste seg at det ikke ligger noen fil på linken lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Er vel mye det samme som FS2Crew til FSX og P3D dette vel... https://www.google.no/search?q=FS2Crew&oq=FS2Crew&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kakemann Skrevet 28. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2017 Jo. Er kanskje det Jeg er vandt med fdsx panelet og synes det funker bra for meg. Forsvant fra min pc i forbindelse med reinstallering. Vil helst ha denne siden det er freeware og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kakemann Skrevet 28. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2017 Har to forskjellige FDSFX-panel på skrivebordet nå. Kunne noen hjulpet meg å ordne de i ettermiddag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.