Geir Teigo Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Hei Er det noen av dere norske atc som kan være med på en testkveld for overnevnte? Prøvde i tyskland i går, men de var såpass bizzi at jeg ikke fikk justert settings og TESTET. De antok at alt var i orden på min side, så det var ikke rom for spesialbehandling. Fint om jeg og sikkert noen andre kunne fått testet litt i ro og mak en time eller to en kveld. Onsdag? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Helge Småvollan Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Om du ikke får napp så kan jeg hjelpe ut i mars når jeg kommer hjem fra jobb. For øvrig tror jeg du har mer hell med ATC request på vatsim-scandinavia sitt forum (evt facebook) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 så at ENGM var online tidligere i dat og at det var tatt med i description at digital clearance var mulig. stilig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Barring Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 CPDLC i FS er helt ukjent for meg, hvilken klient bruker dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Prosim Utills (PSU) Dette er en addon eller modul til Prosim. Den benytter Hoppie til ACARS, men tolker Hoppie i egne menyer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.