Geir Teigo Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Landet i bergen i kveld etter et fint leg fra Stockholm-Arlanda. Var ganske tomt i luftrommet, men fly på bakken skortet det ikke på. Når jeg taxa til gate på Flesland, kunne jeg på EFB'en telle 9 fly på bakken inkl. oss selv. Veldig gøy med mye trafikk og fullt staffa atc fra gate til gate ESSA-ENBR! Denne kvelden var vi innom ESSA _grd, _twr og _app før vi ble sendt til ESOS_ctr, ENOS_ctr *2 før ENBR_app, _twg og _grd tok oss til gate igjen. Dette var knall og ganske uventet en tirsdags kveld. Kunne ønske vi så mer annonsering av ATC-virsomhet her inne... Skal se hva vi kan gjøre på nettstedet for å få tydeligere frem at det er ATC'er på vakt, og oppfordrer også alle ATC'er å poste her om det skjer spesielle ting på VATSIM. Snakker gjerne med IT-ansvarlig i VAT SCA for å lage plass til tabell som viser online trafikk og bookings i skandinavia. Vi hadde satt pris på om dere kunne hjelpe oss med å få dette til like profft som på deres egne sider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Grunnen til det store oppmøtet av ATC og fly på Flesland i går kveld var at streameren Chewwie94 sin europatur tok turen EKCH - ENBR - ESSA. Når han streamer og er ute og flyr så er det et stort følge som flyr med på stedene han flyr. Og her i Skandinavia stilte ATC virkelig opp også, så det var vel knapt en posisjon det ikke var ATC på langs ruten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 11. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2017 Aha! Da var det bra flaks at vi flydde essa-enbr, noe jeg aldri har gjort flr, akkurat denne kvelden Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.