Kim Kristensen Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Hadde jo et par bildeserier her i vår hvor jeg hadde tenkt å fly gjennom de mest berømte slagene i stillehavet, men så kom arbeid og mye annet i veien, så stillehavet fikk ligge i ro for en stund, men nå vurderes det sterkt å ta turen tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkil Riiser Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Når jeg skal sette opp min X55 i WT, så går throttle feil vei. Har prøvd å bruke den reverse axes, men hjelper ikke. Når jeg throttle på fullt, så står den i bånn på spillet. No tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 3. september 2016 Forfatter Del Skrevet 3. september 2016 På Playstation? Hvilken innstillinger bruker du på joysticken på? Hadde også lignende problemer med throttlen min, men det ordnet seg da jeg satt axen til å være reversert. Anbefaler deg å sjekke PS4 tråden på WT forumet, mye hjelp å få der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkil Riiser Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Nei, på pc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 3. september 2016 Forfatter Del Skrevet 3. september 2016 Ahhh, da vet jeg ikke hvor mye jeg kan hjelpe deg ettersom jeg flyr på PS4, du får som sakt ta en titt på War Thunder forumet, sikkert noen som har opplevd det samme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.