Jonas Larsen Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Prøver å laste ned AoN Photopack 1 men får beskjed om at nedlastningen mislykkes og den stopper på rundt 500mb. Prøvd både i Firefox og Chrome uten hell :-\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Huffda. Må sjekkes. Skulle ikke være noe feil, men tar en testdownload selv GT/NAX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Har sjekket på både pakke 1 og 2 og begge stopper ved 500. I tillegg så klarte jeg å slette AON photopack 1 fra server. Er redd dette gjelder alle filer over 500mb. Ser også at vi er satt tilbake til 20 samtidige nedlastinger som limit istedetfor 60 etter serverflytting. Tar opp ett og annet med ISP og får det i orden over helgen en gang. Beklager og takk for at dette ble påpekt. We're on it Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Larsen Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2016 Takk for svar! Da håper jeg det er oppe og går igjen snart, savner ENGM da jeg tenkte å installere Andrew's versjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Noget nyt omkring dette? Vil gerne hente Sweden Design 1 og 2, men kan ikke, fordi jeg får samme feil som Jonas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.