Jan Tore Pettersen Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Jeg prøver å skrive et inlegg med bilder,men det virker ikke . Hvis jeg fjerner bildene kommer innlegget inn på forumet. ???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Trykk på bildeknappen til venstre over smilyfjesene i menyen, da får du opp to (img) koder, lim inn lenken til enkeltbilder mellom disse. Så skal det funke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2016 Ja,har gjort slik du sier mange ganger før,men denne gangen virker det ikke. http://jtpette.webs.com/737%20level%20VC.jpg Det virker tydeligvis på webadresse. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Må være noe med linken, prøvde å lage en post med den, men får bare opp en feilmelding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2016 Ja,jeg fikk lagt inn et bilde fra avisa,men det går ikke fra websiden jeg lagrer bildene på,så det må være noe med den siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Sannsyneligvis, prøv å laste bildet opp på en annen side så du får en ny link. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2016 OK. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.