Gå til innhold

Hercen på Luftetur i P3v3


Anbefalte innlegg

Da sier du at du rett og slett har kopiert CS C130 fra FSX til P3D V3?

Hadde vært fint å få den inn igjen, synd CS aldri fikk med seg at J versjonen har en helt annen cockpit enn den gamle analog versjonen.

 

Og hva gjør/gjorde du med FTX Norway, sletter du noe først eller legger du bare inn over den "lure utgaven".

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jeg la ftx Norway over "lure" versjonen vet ikke om det blir galt men så ikke noen forskjell annet enn registrert i sentralen

Ja jeg dro bare med meg mappene til Cs på fsx rota og effekt filene bare å passe på at du ikke overskriver noen for da blir det tull

de vises ganske tydlig hvilke som tilhører cs installasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

For min del har jeg bare beholdt "lure-utgaven",  og foreløpig unnlatt å innstallere v3 .  Kan ikke se at noe mangler,  så hvis det ikke kommer en spesifik anbefaling,  blir det sånn  ???  Har aldri hatt en finere utgave av Norway,  inkludert NGA og AoN,  så nå tør æ ikke fikle mer  ::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...