Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
  • Premium Medlem
Skrevet

Interessant,  har sittet på gjerdet ei stund,  og ventet på at Milviz skulle bekrefte at denne godbiten var godkjent for P3D3.  Ser jo glimrende ut hos deg Robert,  kan du si noe mer om hvordan den funker ??  Og ja,  jeg har reist mange ganger med disse i Braathens 70talls-farger  ;)

• Premium Medlem
Skrevet

Prøvde bare å installere den og den gikk rett inn ingen problemer som jeg har oppdaget enda bortsett fra noen småbug med autopilot men manuelt så går det helt flott (gamle måten)  ;)

Tror den regfixen legger inn noe for den viste rett til v3

Skrevet

Dette var en interessant modell,tror jeg skal skaffe meg en slik,ser Milwiz har T-38 også,som etter det jeg har skjønt er det nærmeste man kommer F-5.

Braathens S.A.F.E faset ut 732 i 1993,og denne painten hadde de fram til 1997,da de også forkortet navnet til "Braathens".

• Premium Medlem
Skrevet

Takker for tips Robert,  da skal du se æ tar utsjekk på buss i nær framtid  ;D . Jan Tore,  Milviz har en glimrende T-38 som anbefales,  foreløpig bare til FSX og P3D2.5,  men de jobber med ny innstaller for P3D3 .  For ikke å snakke om Milviz P-38  og F-4 Phantom,  fantastiske modeller begge to,  også disse er på vei til P3D3  ;)

• Premium Medlem
Skrevet

Skulle gjerne hatt et jagerfly i hangaren utenom de kjedelige Stock F-22 og F-35 jeg også. Noen av dere som kan anbefale et bra payware Jagerfly som kanskje funker med p3dv3, da tenker jeg Jetjager og ikke Propjager! ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...