Tom Knudsen Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Poster ikke så ofte screenshots, har hatt nok med studier så flyging har jeg ikke gjort noe særlig Her et lite fra helikopterturen i går på vei over Oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Hehe ja gamle ulver er stadig oppeående ser eg. F.... så sjelden man er her inne lenger, men takk for sist Tom Alvorlig lenge sida eg i det heile tatt har hatt tid å tenke på simulator og fly, men skal gjere et forsøk på comeback i løpet av høsten Fine bilder forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 29. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2015 Hyggelig å høre Stian, kjekt å se deg tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.