Arne Jordåen Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Når jeg prøver å eksportere en MDL fil fra GMax får jeg bare feilmeldinger opp. Den første som kommer opp kan du se bilde av: http://www.fsdeveloper.com/forum/attachments/untitled-jpg.22687/ Etter den kommer det fire andre meldinger opp i denne rekkelfølgen: 1: Error! ConvertData feiled! 2: Error! Failed to run exporter! 3: Flight Simulator Model Exporter Error! Failed to export model 'C:\gmax\gamepacks\FSX_GmaxGamePack\test 4: Export! Export module failed! Jeg skjønner ikke hvorfor dette er ett problem. Jeg vet jeg har FSX SDK riktig installert. Viss noen kan hjelpe meg hadde det vert veldig fint! Fortsatt gratulerer med dagen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Helge Småvollan Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Det første jeg legger merke til er at du har installert SDK i standard filbane: C:/Program files (x86) Dette funker meget dårlig pga rettigheter i Windows. Prøv å installere i en ikke standard bane. (C:/FSX_SDK) eller aller helst på en annen harddisk. Tilstreb å alltid installere ny programvare utenfor C:/ disk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Jordåen Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Jeg har FSX SDK installert rett på C... Men jeg er enig med deg, fordi i feilmeldingen står det at "finner ikke en del av banen" men jeg har installert SDK C:\Microsoft Flight Simulator X SDK... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Prøv å forandre komma til punktum i Windows. Husker jeg rett, er det gmax og Sbuilder som feiler om du ikke gjør dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Jordåen Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Har prøvd begge deler, både komma og punktum... Nå bruker jeg punktum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Gå inn i gmax og sett opp riktige pather til SDK'en. Det blir ikke gjort automatisk. Om ikke dette løser problemet, så må du bare ta et søk på den feilmeldingen, for det er ingen av oss som husker de i knollen. PS: Det er også helt avgjørende at du IKKE starter gmax fra gmax folderen. Du må starte gmax med ikonet som ligger i gamepack'en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Jordåen Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Hvor mener du jeg kan sette riktige pather til SDK? er det under Customize- confirgure paths? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.