Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg prøver å eksportere en MDL fil fra GMax får jeg bare feilmeldinger opp. Den første som kommer opp kan du se bilde av: http://www.fsdeveloper.com/forum/attachments/untitled-jpg.22687/

Etter den kommer det fire andre meldinger opp i denne rekkelfølgen:

1: Error! ConvertData feiled!

2: Error! Failed to run exporter!

3: Flight Simulator Model Exporter Error! Failed to export model 'C:\gmax\gamepacks\FSX_GmaxGamePack\test

4: Export! Export module failed!

Jeg skjønner ikke hvorfor dette er ett problem. Jeg vet jeg har FSX SDK riktig installert.

Viss noen kan hjelpe meg hadde det vert veldig fint!

Fortsatt gratulerer med dagen!

Skrevet

Det første jeg legger merke til er at du har installert SDK i standard filbane: C:/Program files (x86) Dette funker meget dårlig pga rettigheter i Windows. Prøv å installere i en ikke standard bane. (C:/FSX_SDK) eller aller helst på en annen harddisk.

Tilstreb å alltid installere ny programvare utenfor C:/ disk :)

Skrevet

Jeg har FSX SDK installert rett på C... :( Men jeg er enig med deg, fordi i feilmeldingen står det at "finner ikke en del av banen" men jeg har installert SDK C:\Microsoft Flight Simulator X SDK...

Skrevet

Gå inn i gmax og sett opp riktige pather til SDK'en. Det blir ikke gjort automatisk. Om ikke dette løser problemet, så må du bare ta et søk på den feilmeldingen, for det er ingen av oss som husker de i knollen.

PS: Det er også helt avgjørende at du IKKE starter gmax fra gmax folderen. Du må starte gmax med ikonet som ligger i gamepack'en.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...