Harald Kjerre Skrevet 23. desember 2014 Skrevet 23. desember 2014 Hva har skjedd? Lys på runway er borte på alle flyplasser. Alt virket sist jeg var inne på P3D. Siter
Brynjar Mauseth Skrevet 23. desember 2014 Skrevet 23. desember 2014 Har du oppdatert til nyeste Nvidia driver? Tror problemet har rot derfra... Siter
Harald Kjerre Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Skrevet 23. desember 2014 Det har jeg akkurat gjort. Hva nå? :-[ Siter
Harald Kjerre Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Skrevet 23. desember 2014 Å oppdatere driver var det siste jeg gjorde, så det høres riktig ut. Takk for at du svarte, for det hadde jeg aldri kunnet tenke meg. Men siden problemet er kjent må det være en kjent måte å komme ut av det på. :'( Siter
Brynjar Mauseth Skrevet 23. desember 2014 Skrevet 23. desember 2014 Ser det er en post på avsim forumet om det. Bare å rulle tilbake til siste driver, så kommer nok lysene tilbake. Tviler på at denne nye driveren gjør noe for FSX/Prepar3D ytelsesmessig uansett. Siter
Harald Kjerre Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Skrevet 23. desember 2014 Rollback ikke mulig. Vinduet er ikke aktivt, bare oppdatering og avinstallering er aktive. Så da så) Takk for i dag, i morgen er det jul. God Jul. Siter
Harald Kjerre Skrevet 24. desember 2014 Forfatter Skrevet 24. desember 2014 Lastet ned forrige driver fra Navida. Alt ser ok ut. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.