Gå til innhold

Tower view med ES og FSinn.


Øystein Faye

Anbefalte innlegg

Hei

 

Leser i manualen for Euroscope på nett at man kan få tower view ved å bruke FS tilkoblet Vatsim via både FSinn og ES. Hva er erfaringene med dette? og er det verdt bryet å prøve?  Hvordan kan man f.eks flytte synspunktet i tower view, som normalt er låst på eget fly, og hva skjer med det flyet man har valgt og har i FS? blir det usynlig på Vatsim eller vil det oppta en stand så lenge man er online? Dette hørtes spennende ut da det å bare glane i scopet fort kan bli litt ensformig.

 

http://www.euroscope.hu/mediawiki/index.php?title=Tower_View

 

Ø.Faye

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt det ett par ganger. Ulempen er at så lenge du ikke har laget en god modelldatabase i FSInn, eller at de som flyr ikke oppgir tilstrekkelig info i flightplan, så får du bare generiske fly i bildet.

 

Bruk denne linke, der er det en tutorial som viser hvordan du setter opp med Towerview. Der sitter du også i tårnet, (så fremt du har deluxeutgaven)

 

Og nei du vises ikke, for du kobler ikke til VATSIM med flysimmen, men med ES :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner, Bruker Ultimate Traffic 2 som AI pakke til FSinn så regner med jeg vil få det like bra som når jeg flyr, fortsatt forutsatt av info fra fly da.  Husker ikke om jeg har FSX delux men er jo smal sak å sjekke, uansett virker det så spennende at blir nok å forsøke.  Ser for meg det kan bli vrient å tilpasse på bare en skjerm da ES ikke kan gjøres til mindre vindu men blir nok å finne en grei løsning.

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...