Roy A. Johansen Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Hei folkens. Innimellom slagene med FL390 i en 737 synes jeg det titt og ofte er artig å ta frem Diamond Katanaen eller Piper PA-28`n for å fly litt VFR. Men jeg har enda til gode å se noe særlig annen VFR-trafikk i Norge. Er det noe andre som pleier å fly VFR? Hadde vært artig å kunne få til noen felles flyaktiviteter slik at det blir litt mer trafikk Noe tanker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Faye Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Hei Synes også det å fly VFR er en fin variasjon på Vatsim, så er av og til oppe i Cessna 206 eller Piper Tomahawk. Jobber slik at jeg ofte får fri midt på dagen når det er lite ATC eller annen trafikk pålogget, og da passer det med en tur til en eller annen stripe hvor man ikke får noe ATC uansett. Dessuten sparer man mye planlegging og pre-flight om tiden er knapp på kvelden. Men kunne man fått bygd opp en liten VFR gjeng så hadde gruppeflighter til diverse plasser vært svært artig. Var mange å se oppe når A2A sin C172 kom, men vet ikke om det har dabbet av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Bunaes Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Hallo! Flyr VFR så ofte som jeg kan, blir noe annet enn å bare fly på autopilot. Felles flyaktiviteter kunne ha vært noe det ja hvis man setter opp et arrengement med en liten guide Ikke bare fordi jeg synes at Kjeller er verdens fineste flyplass, så er jo Kjeller den mest sentrale "VFR" flyplassen med tanke på at det er mest ATC i Oslo områdene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Kristiansen Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Hei. Her har dere muligheten dere spør etter, og dere får også logget turene. Gå inn på www.virtualnac.org sjekk der. ;D : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 24. august 2014 Premium Medlem Del Skrevet 24. august 2014 Hei. Her har dere muligheten dere spør etter, og dere får også logget turene. Gå inn på www.virtualnac.org sjekk der. ;D : Linkene Download and install FSCOPILOT 1.7 and FSINN 1.3 virker ikke kommer bare opp script der SORRY :-[ Så ikke denne linjen i farten Go to VAFSMP fill in your VAFS login and password in the form and hit submit. Then your login and password for the VAFSMP-server is shown. Et kjapt spørsmål virker dette i p3D v2 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Kristiansen Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Er ikke sikker på om Fsinn virker med P3D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 25. august 2014 Premium Medlem Del Skrevet 25. august 2014 Er ikke sikker på om Fsinn virker med P3D. :-\ Fant en tråd av "Kosta" det så ikke lovende ut ...http://forum.apollo3.com/showthread.php?t=500 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 vPilot fungerer med P3D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.