Ahsen Gilani Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Skal bygge cokpit ,og ønsker å Kjøpe diverse saitek instrumenter. Ønsker også å kjøpe komplett cokpit rimelig Hvis det er noen som har det tilsalgs. Mobnr 93082877 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 rimelig og "komplett cockpit" hører du skjelden i samme setning Så en annonse på finn... http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=49063236&searchclickthrough=true&searchQuery=flysimulator Dette er halv pris og må regnes som rimelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Christian Jøntvedt Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Hvis du får smaken på cockpit bygging så kommer du til å angre på at du kjøper mye Saitek utstyr. Det gjør jeg :-/ Noe er jo greit å starte med, men å svi av 10.000 kr syns jeg er galskap. Du får nok større glede av å kjøpe et enkelt Usb HID interfacecard og noen brytere fra ebay til noen få kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ahsen Gilani Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Hei igjen Er fersk på dette , og hva kan dere Annbefale . Både det positive og det negative Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Er det en spesiell flytype du vil bygge cockpit for? Da er det greit å spesialisere deg med en gang. Skal du lage instrumentpanel? Du kommer veldig langt med å plassere skjermer bak panel og så sette opp de instrumenter du ønsker der du vil ha de. Du kan f.eks. kikke på FSpanel studio. Skjermer koster "ingenting" så dette blir en langt rimeligere løsning. Du kan også undocke paneler fra mange fly i FS, for å legge disse på egne skjermer, men funker dårlig i nettverk. DEt første programmet jeg hadde tenkt å benytte husker jeg ikke navnet på i farten og ikke har jeg klart å google meg frem til det heller. Skal prøve litt til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Christian Jøntvedt Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Får en helt utrolig opplevelse av å ha noen ekstra skjerrmer. Og noen mdf plater til bygging av sim koster ikke stort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Var det FSXpand du hadde i tankene Geir? http://secure.simmarket.com/flyware-fsxpand-7.x-basic.phtml Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 bingo Paul Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ahsen Gilani Skrevet 22. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2014 Ja det er instrumentpanel jeg skal bygge,lignende cessna. Og her var det mange gode ideer , takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.