Carl Waylon Nelson Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 I natt ca klokken 1 så hørte jeg jagerfly like over leiligheten min her i Sandnes. Jeg kikket ut og så to fly blinkende i luften. Pga mørket så jeg ikke hvilke fly det var. Noen som vet mere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Det har visst vært to norske F-16 rundt om i Stavanger i det siste på grunn av antiterrorøvelsen som foregår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Waylon Nelson Skrevet 7. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2014 Det har visst vært to norske F-16 rundt om i Stavanger i det siste på grunn av antiterrorøvelsen som foregår. Aha! Takk for svar Kristoffer Jeg var veldig nysjerrig på dette ser du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.