Thom Veggen Skrevet 23. mars 2014 Skrevet 23. mars 2014 Hei. Her er litt diverse bilder fra den siste tidens flyvning i flott FTX NCA. Har etterhvert fått en akseptabel AA i P3Dv2 og har nå OK flyt (kunne nok fått bedre hadde jeg moderert autogensliderene noe, men jeg liker å ha noe å glo på). Eneste issue jeg har nå er bakketeksturer som aldri blir helt skarpe, men her kommer det forhåpentligvis/sannsynligvis en fix fra LM etterhvert. Først noen deminger: Folsom Dam: Oroville Dam: Keswick Dam: Over Redding: Shasta Dam: Mount Shasta i front: Næremer oss Mount Shasta, med Mount Shasta Ski Park i forgrunnen: Og så et siste der vi har komt oss ut mot kysten. Short Final på KCEC - McNamara Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 23. mars 2014 Skrevet 23. mars 2014 Flotte bilder av ett herlig terreng Thom. Hva slags skjermoppløsing benytter du iogmed at du får såpass "firkanta" bilder? Siter
Thom Veggen Skrevet 23. mars 2014 Forfatter Skrevet 23. mars 2014 Takk for det Øyvind. Sitter på en 1600x1200 skjerm. Men den har fått seg ei lita ripa under flytting, så tenker å anskaffe meg en vid en.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.