Gjest Teobald Iversen Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Den er fra ca. 2006-2007. Har nok vært en runde rundt omkring før den kom til meg. Controllerkortet virker ikke, så jeg har rekonfigurert den med et Opencockpits USBDCmotorplus kort. http://www.opencockpits.com/catalog/usbdcmotor-plus-card-p-263.html?cPath=21_34 Jeg har ikke vært kar om å finne eller lage et SIOC script som passer. Men jeg har funnet et script for dette kortet, men som er beregnet på motorer og ikke servoer, så motoriseringen av throttelen har jeg ikke fått til. Ellers har den vært "flybar". Det jeg kan si, er at alle potmetere, flaps, speedbrake og gasshåndtak, virker. Alle servoer, speedbrake og gasshåndtak, virker, men er ikke konfigurert. Jeg selger den som den står, med Opencockpitkortet montert og koblet. Jeg kan få sendt den innenlands, men vil gjerne at den skal besiktiges. Jeg gir ingen garantier, ingen service og ingen support. Hvis noen er interessert, og tror de kan få noe ut av den, kom med et bud Treffes på tlf: 47803593 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Dårlige bilder... er det bare hos meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Hos meg også, Geir! RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Teobald Iversen Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 De er lagt inn via Tapatalk, og ser helt fine ut hos meg. Merkelig...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Teobald Iversen Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Da har jeg et bud på 4000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Rune Iversen Skrevet 15. mai 2014 Premium Medlem Del Skrevet 15. mai 2014 Solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.