Gjest sverrestar Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Hei folkens. Jeg selger nå mine Saitek Pro Flight Paneler, Switchpanel og Multipanel grunnet lite bruk. http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=46240210&editAd=true Send meg gjerne en melding på 988 37 197. Jeg er fleksibel på pris, så det er bare å sende meg bud på SMS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Heisann sverrestar! Har dessverre alt jeg trenger av hardware, men iht. reglementet her inne og reminderen idag i Kaffekroken så er det ikke tillatt å registrere seg med nick, men du må bruke ditt ordentlige navn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Helt sikkert en fordel å bruke offentlig navn her som Halvdan sier, selv om det kommer frem i Finn-annonsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.