Gå til innhold

Mistet produkt-koden for FSX


Marius Risan

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skulle reinstallere FSX på den ene pc'en min da jeg fant ut at jeg hadde mistet coveret med produktkoden min..  Jeg har to PC'er og FSX er forstsatt installert og aktivert på den andre (Begge PC'ene har FSX installert fra samme CD med lik produktkode). Lurte derfor på om produktkoden jeg aktiverte ligger på noen måte inkludert i en fil på pc'en som fsx er aktivert, slik at jeg kan skrive den av?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå husker ikke jeg alt dette, men så lenge du har originalplata, får du en mulighet til å ringe MS. Jeg løste dette problemet et par ganger ved å ringe de, rett og slett. Jeg avga den forklaring at jeg ofte reinstallerte, og også trengte å ha FS på stasjonær og bærbar, og de neste to årene installerte jeg over en lav sko, uten klager. Jeg tror det kommer litt an på hvem du møter på telefonen. Personen jeg møtte låste i alle fall opp for meg for en god stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...