Gå til innhold

Having fun.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Prøver meg forsiktig fram med å installere fly fra FSX over til P3D2.  Det er ikke alle modeller som funker knirkefritt,  så det blir mange godbiter som må belage seg på hangartilværelse.  I hvertfall inntil utgiverne lager egne installeringsprogram.  Alabeo var tidlig ute med å tilpasse modellene til både FSX og P3D,  så Waco`en ble med over i den nye tilværelsen uten motstand.  Den var morsom i FSX,  men ble kjempegøy i P3D2.  Tror det har noe med at flyten er så mye bedre,  så flyopplevelsen ble tilsvarende bedre.

Alabeo lager knallfine modeller,  og noen av dem flyr meget bra,  bl.a. denne Waco`en,  som får fram både godfølelser og ståpels.

 

nMGV4vq.jpg

 

hVf4Xvv.jpg

 

B93MAa4.jpg

 

7u6SrnC.jpg

 

7f1IVge.jpg

 

AX5txgE.jpg

 

Kzyr0VM.jpg

 

yP948Tl.jpg

 

RUaQhAd.jpg

 

God helg  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jatakk,  hangartesten går greit,  det er en stødig flymaskin  :) ,  men inverted på bakkenivå er en større utfordring,  motoren kutter i negativ G,  så man har ikke så lang tid på seg  ;D .  Kjetil,  den scalamodellen var rålekker,  og til modellfly å være hadde den veldig bra lyd !  Alabeo-modellen har enda bedre lyd,  og jeg merker ingen belastning på fps.  Nå er jo fps ikke lenger noe tema i P3D2,  og jeg har fps på rundt 90 under denne flyvningen  ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

He he,  fps er ikke hva det en gang var  ;D ,  men så flyr æ med de fleste sliderne på under 50 %,  skygger på lav oppløsning,  bare noen få cirrus-skyer i stor høyde og sikten på 10 miles.  Veldig mye å gå på oppover i settings,  men likevel synes jeg grafikken er mange ganger bedre enn i FSX  8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...