Gå til innhold

P3DV2 IRIS T-6A Texan II SP2 Tiger


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Ikke akkurat screenshot men... Her kommer jeg iallefall med en liten video av Prepar IRIS T-6A Texan II SP2 Tiger. Egentlig bare en testtur fra ENAL og nordøstover og tilbake (hele filmen ble for stor, utdrag) for å teste T-6A ens performance. Moro å fly, lette drag i stikka får dette flyet til å adlyde mine minste vink. Rask akselerasjon og meget god klatreevne, hadde sikkert kunne dratt 2000 ft/min et godt stykke uten problemer: akromanøvre virker stødig og fine. Anbefales!  :) Håper klippet er brukandes...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Glimrende demo på hva P3D2 kan klare.  En helt annen grafisk verden enn i FSX,  og skygjennomgangene er utrolig realistiske.  Ser også at du har skygger fra trær og landskap,  der stopper det hos meg og min tilårskomne maskin  :-[ .  Hva slags program bruker du for AI-trafikk,  jeg har ikke turt å innstallere UT2 enda  ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

AI trafikken min er nok noe tilårskommen å Ernst. Det er en oppsamling av egen laget traffick files og ai fly for FSX jeg har funnet fra diverse fora de siste 6 åra. (Avsim og flightsim.com for det meste) Det var bare å klippe å lime fra fsx folderen til p3d, så funka alt. Enn så enkelt, det er utrolig!  ;D

Ikke det at jeg har så mange ruter verden over, men i Norge er det "rimelig" oppdatert iallefall  :)

Bruker skygger for det det er verdt ja, og det gir en utrolig ekstra dybde i simmen. 720p oppløsningen her rettferdiggjør ikke helt det jeg ser selv med 1080p, men det får være.

Kjører prosessoren på 4,3 Ghz for å få til dette da. ::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...