Gå til innhold

Søndagstur 27 okt


Anbefalte innlegg

Er dette scenery-et tilgjengelig for alle?

 

Nei, ikke ennå. Det var en åpen alpha-test for de som deltok på MP'n i håp om å få tilbakemeldinger mtp eventuelle bug's, men fra min side så er det klart for release.

 

Så det vil blir sluppet offentlig så snart jeg vet at det funker rett ut av boksen...eller rettere sagt, rett ut av zippen, uten at PC'n går i stå eller at alt står på halv tolv eller mangler i sceneriet :grin:

 

Så dere må nok smøre dere med tålmodighet, eventuelt mase på testerene, for det er opp til de nå (alphatestingen har pågått i over 1 uke i skrivende stund). Jeg fraskriver meg selv alt ansvar i så måte :cool:

 

Men når jeg tenker meg om, foruten disse bildene og en tidligere screenshot post, så har jeg hørt forbausende lite fra noen av testerene, litt overraskende må jeg innrømme, men folk har vel kanskje ikke tid i disse travle tider til å fly eller gi tilbakemeldinger, ich weiss nicht :crazy:

 

For selv har jeg for lengst påbegynt både fotoscenery og flyplasser på vestsiden av fylket, og har vært så opptatt med det prosjektet at jeg nesten hadde glemt av hele greia med release og testere, hit og dit, fram og tilbake og dette her :grin:

 

Men så snart jeg hører at alt er på plass og at ingen har måttet reinstallere windows igjen, så blir den publisert like fort som jeg får lastet opp zip filen og aktivert download linken. Nåo pråblem!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...