Gå til innhold

SK5143 Köpenhamn - Menorca / NGX LN-RRL


Gjest Niclas Andersson

Anbefalte innlegg

Gjest Niclas Andersson

Hej

 

Nu är jag fast helt med att flyga VC efter att ha införskaffat Ezdok och Trackir 5. Började flyga Majestic Dash 8 och efter att ha testat NGXen ihop med detta vinnande par så är wow faktorn hög :D. Så nu är iFly med min 2D fotopanel i hangaren för gott och kommer aldrig mer se dagsljus, hehe.

 

Här är bilder på första långflygningen med NGXen ihop med min nya paint LN-RRL Jarlabanke Viking

 

Scenerys i dessa bilder är:

Scansim EKCH

Danmark photoreal / Gjort av mig

Skåne photoreal / Gjort av mig

Aerosoft Menorca X

AES

GSX

 

x8bl.jpg

a6t7.jpg

tdys.jpg

tedq.jpg

yx4m.jpg

hfvd.jpg

tmek.jpg

dvo0.jpg

drr2.jpg

8ngj.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakkert (inkl. painten)!  :) Det er få som lager så flotte screenshots her inne med passjerfly som deg Niclas etter min mening, både innenfra førerhuset og utenfra med alt du har av fotoscenery på maskinen din.

 

Har groundet iFly'n til fordel for NGX'en jeg også i høst. Ikke bare flyter den betydelig bedre i FSX, men VC'n utseendemessig (og systemsimuleringen med siste oppdatering) med combo'n EZCZ er uovertruffen for meg. Har likt å fly i 2D tidligere jeg også på jetlinerne, men sånn det har utviklet seg de siste par årene er det "no turning back".  :)   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok også det har mye med de mange revolusjonene som har skjedd og skjer på datamaskinfronten kontinuerlig (og også noe innen softwaremodellering) ettersom tiden skrider fram Kjetil. Hos meg flyter 737 NGX'n i hvertfall veldig bra nå (25-60 fps) med den maskinen jeg har (se i signaturen), og også positivt rimelig overraskende bedre enn alternativet iFly 737 for FSX.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakkert (inkl. painten)!  :) Det er få som lager så flotte screenshots her inne med passjerfly som deg Niclas etter min mening, både innenfra førerhuset og utenfra med alt du har av fotoscenery på maskinen din.

 

Har groundet iFly'n til fordel for NGX'en jeg også i høst. Ikke bare flyter den betydelig bedre i FSX, men VC'n utseendemessig (og systemsimuleringen med siste oppdatering) med combo'n EZCZ er uovertruffen for meg. Har likt å fly i 2D tidligere jeg også på jetlinerne, men sånn det har utviklet seg de siste par årene er det "no turning back".  :) 

Tack så mycket Halvdan :)..lägger snart ut en ny bildserie innehållande ett nytt fotoscenery jag gjort nu i dagarna. Håller fullständigt med att NGX´en både ser bättre ut + har bättre prestanda :). Sen om du inte redan har Trackir 5 så kan jag rekommendera att köpa detta tillbehör..jag är så nöjd!

 

Skikkelig pent dette! Vanvittig detaljerte scenerys du kjører med, og NGXen er jo bare rå. Har ikke hatt PMDG siden fs2004 og de var fps hungrige. Men dere mener nå at de er betraktelig mer fps vennlige altså?! Det blir uansett ikke før de får er n p3dv2 versjon.  ::)

Tack så mycket Kjetil! :)

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...