Gå til innhold

-Screenshot requests-


Anbefalte innlegg

Hei dere.

Når sommeren er over skal vi gjøre et par stunt for å lokke vfr og ifr trafikk til norge på IVAO i forbindelse med en ny norsk divisjon som er under planlegging. Jeg ønsker å lage et par teasere hvor vi promoterer norske addons med heftige shots fra GA, AoN og landclass for norge. Da jeg kun sitter med en laptop og iPhone for tiden (sikkert ut året), trenger jeg hjelp fra dere simguruer her inne til å ta noen ( maaange) shots som gir den beste reklame for våre freewares og spennende norsk natur. Jeg vil foreslå flere vfr legs i spennende omgivelser (fjord og fjell) og ifr mellom flotte lufthavner og legge ved nødvendige kart, ruter og info etc. for de ulike legs på en egen webside for "eventet". Tar også imot gode forslag for spennende legs, og fint om et slikt forslag dokumenteres med shot fra dep og arr lufthavn samt et eller flere på cruise. Husk å bruke Snapper for at jeg skal skjønne hvor bildene er tatt. Ved å linke inn bilder i denne posten gir dere meg tillatelse til å benytte bildene på andre fora (IVAO). Dere vil krediteres. Bildene kan gjerne ha vært brukt her tidligere. Jeg gjør et utvalg om noen uker, og kan ikke love at alle shots benyttes.

 

God sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...