Jon Arne Iversen Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Som topic sier selger jeg dette systemet. Pent brukt. Er to akser som "hopper" litt, men ellers er det i meget god stand. Den ene aksen er left toe brake, men dette merker du ikke noe til. Den andre er en axe som sitter oppe på throttle. I FSX brukte jeg den til air brake, og den fungerer utmerket til det. Prøvde den som zoom i DCS world, men det gikk ikke. Jeg har en meget god profil til DCS A-10C du kan få hvis du er interessert. Jeg setter pris til 1000 kroner, men kom gjerne med bud. evt kan den byttes i Saitek Pro Combat Rudders. Interessert eller spørsmål? Send PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hvordan er den å fly med i DCS? Har kommet til at Cyborg X-stikka jeg har brukt til nå rett og slett ikke er presis nok, men foreløpig må det ventes litt før jeg brenner 3k på Warthog'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Iversen Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Tm wh er mere presis, men jeg var veldig effektiv med aar med 940. Har samme curves på tm wh som på g940. Trim er kult siden ffb følger trimmen slik orntli fly gjør. Krever litt å sette opp, men jeg var overrasket over hvor liten forskjellen var. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Iversen Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Når det gjelder oppsett regner jeg med det vil gå mye lettere nå som jeg har en profil til a-10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Iversen Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Laget en oversikt over keybinds til meg selv. du skjønner greia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Nice Har du forresten testa å fly Black Shark 2 med settet? Er der jeg har sliti mest og hvor jeg mest antakelig kommer til å konsentrere meg mest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Iversen Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Nei, har dessverre ikke det. Ser ikke for meg at det skal være noe problem. Jeg bruker TM WH til Huey, og den skal visst være verst der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Iversen Skrevet 11. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2013 solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.