Gå til innhold

full size 737ng simulator til leie


espen revheim

Anbefalte innlegg

Og jeg lurer samtidig litt på hva slags pris dere vurderer å ta for å leie simulatoren?

 

Husker du sa for et par-tre år år siden at du lovte jeg skulle få en meget god pris på leie av simulatoren gitt den gunstige prisen du fikk kjøpt flere deler til prosjektet av meg fra meg. Men så helt uvisst av hvilken grunn, valgte du plutselig glatt å ignorer alle videre forespørsler fra meg. Ikke var det mulig å lengre få noe kontakt eller svar hverken på PM, SMS, e-mail eller telefon..

 

Jeg blåser i dette nå, men den generelle timesprisen på 737´n hadde vært interesssant å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vi har nå en pris på 1600.- for 2 timer max 4 pers.Vi har egne avtaler for fler pers. Med mer en 2 timer kan vi også diskutere pris på. Til Halvdan om vi har noe utestående med deg skal vi selfølgelig ordne noe, men jeg er ikke aktiv på denne siden slik at dere kan nå meg på espen.revheim@gmail.com eller tlf 98245538. Vi har en egen FB side med mange bilder som er meget aktiv og med over 400 medlemmer ( https://www.facebook.com/groups/Simgruppa/ )vi kører fs9 på denne og mange oppdateringer slik at det er fult mulig å fly VFR og fps ligger for det meste på over 30.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...