Gå til innhold

Kanskje snart ingen ting?


Andrew Thomsen

Anbefalte innlegg

På "naboforumet" er det trolig en som har konvertert og lastet opp ENCN for X-Plane. Jeg nekter å lage en ny login der for å sjekke, og spør derfor pent om noen kan vise meg shots derfra. Jeg trenger litt hjelp. Da jeg også har et nett her på jobb som er en vits.

 

Klipper ellers inn mitt muntre svar:

 

Kan noen vise meg et shot av dette? Og vær så snill å ikke be meg lage atter en login på X-Plane.org...

 

Er dette tilfelle, og inneholder det og fotoscenery, kan vedkommende se frem til en passiar både fra privat og statlig side, vil jeg tro.

 

Jeg er forøvrig også, utmerket godt i stand til, å trekke alt scenery bort fra nettet. For godt. Det vet de som kjenner meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden til denne personen er lagt ned, og alle downloads er "magically dissapeared" fra X-plane.org, men vedkommende har lagt ut ett bilde i en gruppe på facebook. Her har du det, Andrew. Er nesten litt sur på meg selv siden eg lastet ned ENCN til min harddisk, men så slettet eg den igjen. Om eg ikke hadde gjort det, kunne eg sett om photosceneryet hadde følgt med.

Hg4Zvm8.jpg

 

Lignet ikke dette svært mye på ditt scenery?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er mitt scenery, kan jeg se med halvt lukkede øyne, og uten lesebrillene :whistle:

 

Jeg sier ellers det samme her som på naboforumet (som også var så vennlige å varsle meg om dette): X-Plane folk må gjerne spørre meg om å konvertere, og kan regne med et greitt svar. Men da skal opphav nevnes i readme, og med en takk. Og det skal ikke medføre merarbeid for meg (får alt for mange henvendelser av latsabber som bare vil ha det servert på et fat).

 

PS: Du kunne jo ha beholdt sceneryet på din HDD og bare holdt kjeft om det da :wink: hehe

 

Takker for screenie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...