Gå til innhold

787 Dreamliner seating


Jan Tore Pettersen

Anbefalte innlegg

Sitter og surfer litt på nettet istedet for å se på MGP,og finner dette om 787-800 på norwegian og seatguru sine sider.

Ganske stor forskjell på hvor trangt det blir,men man betaler vel deretter også.

Kan også nevne at både SAS og Norwegian har 186 seter i 737-800,mens Ryanair har fått plass til tre til (189)

 

Antall seter i 787-800:

Norwegian 282

LAN 247

United 219

JAL 186

ANA 158

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SAS har foresjelige konfiger på sine 737-800 maskiner. Men dem er inne i en fase der disse skal få ny layout og nye seter. Og husker ikke jeg feil blir den nye konfigen på 180 seter hos SAS. Norwegian har noen 737-800 med 189 seter. Dette er fly som ikke var fabrikknye når dem fikk disse. Noen av dem er oppgradert med nye recaroseter og 186 plasser, hvor mange og hvilke individer av disse maskinene det er vet jeg ikke. Men jeg vet at LN-NON som er en ex futuramaskin er en av de som er oppgradert. Fløy denne for to uker siden, så det er derfor jeg vet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...