Marius Granli Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hei! Fysikklassen min har spurt om å få bli med for å se på simulatoren min i nærmeste fremtid. Vi må nesten fly på VATSIM for at det skal bli "as real as it gets". Er det noen som vet noe om hvordan det vil være med ATC-dekning den nærmeste uka? Hilsen Marius (som er veldig imponert over hvor flott nybegynnere som meg blir mottatt!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Midttun Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Det e vel onsdager som e en god dag å gjøre dette på....ettermiddagstid... Er vel da det er mest ATC i Norge,men det er jo en eller annen så og si hver dag på. Dato og tidspunkt så får du kanskje napp hos noen ATC'er:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Granli Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 Jepp, tenkte på onsdag! Tidspunktet er egentlig det samme, men rundt klokka 18 kanskje? Hva er det som er det mest vanlige tidspunktet, da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hvis du har spesifikt tidspunkt, så bruker det å ordne seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Midttun Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Onsdager er det vel grei dekning ved ENGM,ENVA,ENBR,kanskje ENZV også. Så er det vel også Oslo Control:) 1800 tiden er vel en bra tid:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 19.00 og utover er meeeeget bra! Onsdag altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.