Anders Merch Grønmyr Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Wim Sjøholm will have his MA/rating checkout at ENGM Oslo Gardermoen 2nd January 1900-2100local lykke til han har siste trening i kveld 1930-2130 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 1. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2013 Og noen som vil sitte ENOS i morgen tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Hørte fra Martin Jacobsen at Larsen skulle sitte Oslo. Prata med han tidligere, og da var han usikker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 I anledning utsjekk og onlineday har jeg booket Oslo ACC fra 19-22 lokal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 reminder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Gratulerer!!!! Bestått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Erik Johnsen Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 Per Kristian Jensen! Slike uttallelser kan du ha følgende alternativ for 1) holde de for deg selv 2) ta det direkte med FIR eller Chief of Training dernest godt nyttår. alle kan gjøre feil, du gjorde din senest 10min siden med 2fly på frekvensen. Ta deg en banan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Wow, elendige kontrollere vi får som ikke takler mer enn 5 fly samtidig. Supert! Gjør som Anders sier, ta det direkte med TD. Den avgjørelsen som ble tatt da du fløy, ble tatt av ATC. Da tok han den avgjørelsen, og sånn ble det. Du kaller Wim en elendig kontroller. Tror du han synes det er så ålreit å lese det? Mulig jeg misforstår deg, men dersom alle andre ATC'er er så udugelige, kan du faktisk la være å fly i Norge. Uansett, du får lære oppe alle ATC'er som skal ha trening. Da blir nok ting bedre. Ha en strålende kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Tenk om alle atc`er hadde vært som PK?! Gratulerer så meget med bestått utsjekk, Wim. Er 100% sikker på at det er velfortjent! Må si det at de gangene jeg er innom på frekvensen til Wim, så er det en meget rolig og dyktig atc jeg har med å gjøre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wim Sjoholm Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Takk til alle som tok turen innom Gardermoen i kveld, takk til Anders M. G. for trening, takk til utsjekkerne og takk for gratulasjonene. Når det gjelder din emergency PK så kom den på ett tidspunkt hvor jeg måtte gi mange instruksjoner til andre fly, så jeg valgte å gi dem prioritet framfor din nødssituasjon. Men jeg lærte uansett noe nytt pga det så jeg får vel nesten si takk til deg for at du tok deg tiden for å støtte opp rundt min utsjekk God kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Ikke uventet! Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Gratulerer så meget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.