Gå til innhold

GameSpy


Torkil Riiser

Anbefalte innlegg

I FSX, velg "LAN" i stedet for Gamespy, og trykk sign in. På neste skjerm velger du "Connect Directly"-knappen. Så finner du en server herfra: http://www.fsopen.co.uk/info/sessions/ . Deretter skriver du inn IPen i FSX, og trykker "Find Sessions". Det burde funke.

 

En annen variant er å bruke Hamachi, et fint program som installerer et fiktivt nettverkskort på maskinen din, og som via sin egen software lurer datamaskinene til å tro at de er på samme nettverk (LAN), selv om dere sitter på hver deres side av planeten. Slik kan dere lage deres egen LAN multiplayer session uten å bli forstyrret eller forstyrre andre, hvis det er ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Hei, benytte Hamachi er en grei løsning, men det kan gi litt ytelses problemer om en av dere blir koblet gjennom en reletunnel, da kan det bli litt tregt, jeg anbefaller at dere setter en hub and spoke profil på Hamatchi i så tilfelle.

 

Ellers så skal jeg fyre opp den gamle MP min ila Jula for de som ønsker og bruke denne.

 

God jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...