Torkil Riiser Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hei folkens. Noen som vet om GameSpy er nede i kveld? Får ikke logget på Multiplayer i FSX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 GameSpy er ferdig - lagt ned dessverre. Du må finne andre løsninger for å koble på multiplayer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkil Riiser Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Ja, fant det ut jeg å..hehe.... Men noen forslag på åssen? Jeg og en kompis fikk lyst å fly nå, men er vanskelig å finne hverandre...Jeg har han ikke på vennelista fra før, så får liksom ikke lagt han til heller..Noen forslag på hva vi kan gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 I FSX, velg "LAN" i stedet for Gamespy, og trykk sign in. På neste skjerm velger du "Connect Directly"-knappen. Så finner du en server herfra: http://www.fsopen.co.uk/info/sessions/ . Deretter skriver du inn IPen i FSX, og trykker "Find Sessions". Det burde funke. En annen variant er å bruke Hamachi, et fint program som installerer et fiktivt nettverkskort på maskinen din, og som via sin egen software lurer datamaskinene til å tro at de er på samme nettverk (LAN), selv om dere sitter på hver deres side av planeten. Slik kan dere lage deres egen LAN multiplayer session uten å bli forstyrret eller forstyrre andre, hvis det er ønskelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkil Riiser Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 Aha...Takker så mye for god hjelp... Når det gjelder Hamachi, må både jeg og han jeg skal fly med ha Hamachi på pcn? Eller holder det med at ene har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Begge må ha. Det er et lite og lettkjørt program, som lar x antall deltakere lage en gruppe og være i den. Programmet og det fiktive nettverkskortet lurer maskinen og spillet til å tro at dere sitter på samme nettverk, derfor kan dere med de aller fleste spill gå inn på LAN Multiplayer og spille sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Hei, benytte Hamachi er en grei løsning, men det kan gi litt ytelses problemer om en av dere blir koblet gjennom en reletunnel, da kan det bli litt tregt, jeg anbefaller at dere setter en hub and spoke profil på Hamatchi i så tilfelle. Ellers så skal jeg fyre opp den gamle MP min ila Jula for de som ønsker og bruke denne. God jul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.