Svein Skålvik Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 LevelD 767-300W DE6326 Frankfurt -> Male Wilco 737-500 Evolution SK355 Trondheim -> Oslo PMDG 747X LH760 Frankfurt -> New Delhi PMDG 747X LH760 Frankfurt -> New Delhi Takk for meg, ha en fin advent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Fine bilder, likte veldig godt det siste Skulle gjerne sett litt cockpit bilder fra Wilcoen også. Er Evolutionen merkbart bedre forhold til orginalen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Sjelden jeg kommenterer her, men disse var verdt det Knallfine, stemningsfulle bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Skålvik Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Hyggelig dere likte bildene Sondre: Nå har jeg bare hatt 2 turer med 737v2, så kan ikke si veldig mye enda. Men jeg synes pitten ser litt bedre ut enn 737v1. Skal se om jeg ikke får tatt et par cockpit bilder i løpet av morgen dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Flotte bilder. Opplever du den "laggete" svingingen av Wilco`en, Svein? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Skålvik Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Takk for det! Har ikke opplevd det med v2 enda hvertfall. Men jeg har det problemet med v1, er ganske frustrerende egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn seiersten Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Flotte bilder, spesielt 2 og 4! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Skålvik Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 Takk for det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.