Christian W. Sager Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Kort varsel, men her skal vi se om vi klarer å samle litt piloter for en flott tur. Søndag 07.10.2012 Klokken 11.00 er oppmøtetid på San Francisco Intl. Avgang Ca. klokken 12.00 Lokal Norsk tid. Herfra går turen over mesteparten av Canada, Grønland, Nord for Island og ned til Gardermoen. Beregnet flytid, om vinden er med oss. Blir et sted mellom 10 og 11 timer. Distansen på turen vil bli ca 4600/4700 nautiske mil, så jeg anbefaler bruk av en større maskin. Selv kommer jeg til å lufte min lille 747 på denne turen. Flight plan kommer ca 1 time før avgang SFO. Vell møtt på Vatsim Scandinavia sin TS server for en hyggelig søndagstur. Jeg benytter callsign DLH36G. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Skulle så veldig gjerne vært med, men er dessverre utilgjengelig deler av dagen, og kan ikke stille opp. Men digger forslaget, og fortsett gjerne med det. Muligens noen kortere turer også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg er med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Blir ikke med på turen, men tar imot på ENOS... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian W. Sager Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Avlyst, prøver på nytt igjen neste helg med en litt kortere tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.