Roar Midttun Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Noen som kan hjelpe med VATSPY? Er slik at når jeg har musepeker over f.eks ENOS så forblir boksen der man får opp info helt blank....... Slik er det hele veien.Har installert pånytt uten resultat. Alle tips mottas med takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Sorry. Kan ikke hjelpe deg der, men et tips er å fly på VATSIM eller IVAO istede for MP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Sorry. Kan ikke hjelpe deg der, men et tips er å fly på VATSIM eller IVAO istede for MP Ehhh?? Er det ikke derfor man har VATspy for å se pålogget ATC og trafikk på vatsim? Man trenger ikke VATspy når man flyr på MP. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Midttun Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Vatsim er selvfølgelig tingen og der flyr man jo helst,men det var jo overhodet ikke spørsmålet her da. Forresten takk,Christian:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Alternativt kan du jo prøve ServInfo Siste offentlige oppdatering ligger her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Midttun Skrevet 30. august 2012 Forfatter Del Skrevet 30. august 2012 Takk for svar,Even:) Har prøvd mange ting her nå ,men boksene forblir blanke. Mener å ha lest en plass at skjermkortet kan ha en betydning,men ane ikke hvorfor.Har prøvd et annet skjermkort for så og bytte tilbake.Det var etter dette jeg oppdaget at min Vatspy ble slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andersen Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Kan gjerne prøve vRoute også. Dette syntes jeg er til stor hjelp :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 sorry. da har jeg misforstått litt. trekker meg rolig og stille ut. bare glem at jeg sa det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.